Binnen Kindcentrum De Stern werken kinderopvang en onderwijs nauw samen. Zowel pedagogisch medewerkers als leerkrachten zijn zich bewust van hun voorbeeldfunctie en geven kinderen alle ruimte hun talenten te ontwikkelen. De natuur en het ritme van de seizoenen nemen daarbij een belangrijke plaats in. En zowel op de kinderopvang als in de klas, zijn cognitieve vaardigheden net zo belangrijk als sociale intelligentie en creativiteit. Spelen en ontwikkelen doen we met hart, hoofd en handen. Dans, handvaardigheid, schilderen, toneel en muziek: we bieden de kinderen elke week een uitdagend programma. En natuurlijk zijn we veel buiten, we spelen in en leren van de natuur!

Inschrijven bij de peuteropvang
Wil je meer informatie of inschrijven voor de peuteropvang? Neem dan contact op met onze afdeling Klantadvies, (010) 44 300 36, of klik hier.

Inschrijven BSO

KindeRdam verzorgt op Kindcentrum De Stern de BSO, die bestaat uit: naschoolse- en vakantieopvang. Wil je meer informatie of inschrijven voor de BSO? Neem dan contact op met onze afdeling Klantadvies, (010) 44 300 36, of klik hier.

Inschrijven bij het kinderdagverblijf

KindeRdam verzorgt op Kindcentrum De Stern de kinderdagopvang op in het kinderdagverblijf naast de school: Woensdrechtstraat 11. Wil je meer informatie of inschrijven voor de kinderdagopvang? Neem dan contact op met onze afdeling Klantadvies, (010) 44 300 36, of klik hier.